Més informació [ Llista d'activitats | Detall d'activitat

 
5050110500   Avaluar per aprendre: l'avaluació al servei de l'aprenentatge de l'alumnat
2016-2017   Formació interna de centre. Educació Infantil-Primària
  
   6/10/2016 - 21/6/2017 (45 hores) de 12:15h a 13:15h
   ESC Taialà
   ctra. de Taialà, 75 (Germans Sàbat) (Girona) 
  
Format   Presencial
Organització   Servei de Formació i Desenvolupament Professional del Personal
  
  
  
Tipus activitat   AVP1 Avaluar per aprendre: l'avaluació al servei de l'aprenentatge de l'alumnat
  
Inscripció   12/09/2016 - 28/09/2016 . Activitat restringida
  
Descripció i   Metodologia:   Aquest itinerari vol ser una eina de suport per al professorat de l’educació infantil i primària i per als centres en la tasca de compartir i arribar a acords sobre el tractament de l’avaluació al centre i, de forma més concreta, de l’ús formatiu de l’avaluació a les aules. Es pretèn fer aflorar què, com i en quins espais ho podem compartir i també dotar els docents de nocions bàsiques per aplicar dinàmiques i instruments d’avaluació formativa a les aules.
  
Objectius   Els objectius que es pretenen en aquest itinerari són:
- Compartir el significat de l’avaluació formativa i el seu rol en la millora dels aprenentatges de l’alumnat.
- Reflexionar sobre la pròpia pràctica en relació amb l’ús formatiu de l’avaluació.
- Conèixer i aplicar instruments i dinàmiques d’avaluació formativa.
- Reflexionar sobre els vincles entre l’avaluació i l’aprenenatge.
  
Continguts   Els continguts bàsics que es treballaran són:
- La noció d’avaluació formativa o per a l’aprenentatge.
- La metodologia per desenvolupar-la a l’aula.
- La reflexió sobre els canvis en el procés d’ensenyament i aprenentatge que provoca la introducció de dinàmiques i instruments d’avaluació formativa a l’aula.
  
Observacions   Tipus bloquejat per FORMGEST setembre 2017
  
Formador/a   Bat-llosera, Raquel; Cabezas, Maria; Colomé, Isabel
  
Avaluació   - Satisfacció de les persones assistents i de l'equip directiu en relació amb el disseny i el desenvolupamenty de l'activitat formativa
- Aprofitament i transferència immediata a la pràctica docent d'aspectes relacionats amb els continguts de l'activitat formativa
  
Requisits de  certificació   - Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials de la formació
- Avaluació positiva de les tasques individuals i grupals en relació amb l'aprofitament i la transferència immediata
  
Persones  destinatàries   Professorat d'educació infantil i primària.
  
E-mail   se-girones@xtec.cat
  
  
Calendari  
 Sessió 1   dijous   06/10/2016   1215   1315 
 Sessió 2   dijous   13/10/2016   1215   1315 
 Sessió 3   dijous   20/10/2016   1215   1315 
 Sessió 4   dijous   27/10/2016   1215   1315 
 Sessió 5   dijous   03/11/2016   1215   1315 
 Sessió 6   dijous   10/11/2016   1215   1315 
 Sessió 7   dijous   17/11/2016   1215   1315 
 Sessió 8   dijous   24/11/2016   1215   1315 
 Sessió 9   dissabte   17/12/2016   1215   1315 
 Sessió 10   dijous   15/12/2016   1215   1315 
 Sessió 11   dijous   12/01/2017   1215   1315 
 Sessió 12   dijous   19/01/2017   1215   1315 
 Sessió 13   dijous   26/01/2017   1215   1315 
 Sessió 14   dijous   02/02/2017   1215   1315 
 Sessió 15   dijous   09/02/2017   1215   1315 
 Sessió 16   dijous   16/02/2017   1215   1315 
 Sessió 17   dijous   23/02/2017   1215   1315 
 Sessió 18   dijous   02/03/2017   1215   1315 
 Sessió 19   dijous   09/03/2017   1215   1315 
 Sessió 20   dijous   16/03/2017   1215   1315 
 Sessió 21   dijous   23/03/2017   1215   1315 
 Sessió 22   dijous   30/03/2017   1215   1315 
 Sessió 23   divendres   07/04/2017   1215   1315 
 Sessió 24   dijous   20/04/2017   1215   1315 
 Sessió 25   dijous   27/04/2017   1215   1315 
 Sessió 26   dijous   11/05/2017   1215   1315 
 Sessió 27   dijous   18/05/2017   1215   1315 
 Sessió 28   dijous   25/05/2017   1215   1315 
 Sessió 29   dijous   01/06/2017   1215   1315 
 Sessió 30   dimecres   21/06/2017   1215   1315 
  


Generalitat de Catalunya
Departament d'Educació
Pla de formació permanent